top of page
Search
  • Writer's pictureUstudy Israel

המלצת המערכת - Full Sail University

הרבה פעמים לעולם האקדמי ישנה תדמית שמנותקת משוק התעסוקה. האוניברסיטאות נתפסות כמקום של ספרים ושיעורים, בהן אנחנו לומדים את התיאוריה, נבחנים בכתב ורק אז מתפנים להתקדם מקצועית. כיום סטודנטים, במיוחד במקצועות מסוימים, מעוניינים שהמוסד בו הם לומדים יכשיר אותם גם לתעסוקה במקצועות שבחרו ללמוד ולא ישאיר אותם עם חומר תיאורטי בלבד. ישנם לא מעט מוסדות שמנסים לשבור את התדמית האקדמית המרוחקת ויוצרים לתלמידים שלהם סביבת לימודים שתכשיר אותם גם מעשית, כך שאת התארים הם יסיימו מוכנים לעבודה הבאה שלהם ועם כלים להשתלב בשוק התעסוקה במהירות, מבלי לבזבז זמן על הכשרות ארוכות.


מוסד לימוד כזה הוא Full Sail University שבפלורידה. המוסד נמצא בפרברים של אורלנדו – מרחק חצי שעה מאולפני דיסני ויוניברסל בעיר - ובו תכניות לימוד רבות למתעניינים בעסקי הבידור. ב-Full Sail ניתן לבחור בין מסלולים רבים ביניהם טלוויזיה, מנהל עסקים, אמנות ומוזיקה. חוד החנית של המוסד והתכנית הכי מדוברת ומזוהה איתו היא לימודי הגיימינג. האוניברסיטה מאפשרת לסטודנטים להתנסות מקרוב בתעשיית המשחקים, בין אם אתם מתעניינים בעיצוב, פיתוח או מכוונים לעולם המובייל. אלו הזדמנויות שלא קיימות בהרבה מוסדות, ו-Full Sail ללא ספק מובילה מביניהם.



בתוך מתחם האוניברסיטה קיימים אולפנים, מקצועיים לחלוטין, בהם יכולים הסטודנטים להתנסות בעבודה מעשית במהלך לימודיהם. הרבה מהקורסים כוללים לימודים פרונטלים לצד "לימודי מעבדה" שמתבצעים מחוץ לכיתה ונותנים לסטודנטים חווית למידה קצת שונה. סך הכול קיימים בתוך הקמפוס מעל ל-110 מעבדות ואולפנים, יותר ממספר הכיתות. בנוסף, ישנם מקומות בהם הסטודנטים יכולים להופיע, סטודיו למוזיקה וכיתות שילמדו אתכם כיצד ליצור אנימציה בתלת מימד. ציוד הסאונד וההקלטות של האוניברסיטה משתמשים בטכנולוגיות הכי מתקדמות בתעשייה. הכל כדי שתצברו ניסיון מעשי ותוכלו למצוא עבודה ברגע שתצאו לשוק. אם חלמתם ליצור את הסרט הראשון שלכם באולפן אמיתי ולהנות מתוצר איכותי, ב-Full Studio ללא ספק תקבלו מענה לכך.


אוניברסיטת Full Sail גם שונה באופן בו נבחרים המרצים בה. הדגש כאן הוא על התנסות בעולם האמיתי והמרצים הם אנשים עם מינימום של ארבע שנות ניסיון בתעשייה. חלק מהם עובדים רוב חייהם בתעשיית הבידור, וחלקם ממשיכים לעבוד במקביל ללימודים. ניסיון זה עוזר לא רק ללמידה של הסטודנטים אלא גם לאפשרות שלהם ליצור קשרים ו-networking.


יתרון נוסף הוא שאת לימודי התואר הראשון ב-Full Sail אפשר לסיים בפחות משנתיים, בשונה מהנורמה שעומדת על ארבע שנים. תלמידים מצטיינים או מועמדים עם נתונים מבטיחים זכאים גם למלגות שיקלו על תשלום שכר הלימוד ויעזרו לסטודנטים להתרכז בלימודים ובהתנסות.

בוגריו של Full Sail  כבר משובצים בתפקידי מפתח בתעשיית הסרטים והמשחקים הבינלאומית. בין המקומות שמעסיקים את הבוגרים הטריים אפשר למצוא את פיקסר, אולפן האנימציה הגדול והנחשב ביותר בעולם. בנוסף ניתן למצוא בוגרים גם באולפני סוני, MTV, דרימוורקס, CNN ובעבודה עם כמה מהמוזיקאים המובילים בעולם ביניהם ביונסה, מדונה ובלאק אייד פיז.

מטבע הדברים האוניברסיטה משמשת מקום מפגש לסטודנטים מכל העולם, כך שסטודנטים מישראל לא צריכים לחשוש שיתקשו להסתגל למוסד. ב-Full Sail לומדים כ-17,000 סטודנטים, בקמפוס ובשיעורי אונליין, מיותר מ-49 מדינות. האוניברסיטה מספקת הנחייה וליווי של מועמדים מרחבי העולם בתהליך ההסתגלות לקמפוס ובענייני אדמיניסטרציה. קיים גם מרכז לסטודנטים בינלאומיים שתומך בסטודנטים הזרים.


הרשמה ל-Full Sail University ניתן לעשות בקלות באתר applywave.com



40 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page